Monday, January 2, 2012

hepi new year !!


selamat menyambut tahun baru 2012
pantas nye masa berlalu
aliya pun dah nak masuk 2 tahun !! huhuhu !!

kepada semua..semoga tahun ini lebih baik dari segi segala2 nye dari tahun lepas
semoga azam tahun ini akan tercapai




Wednesday, May 18, 2011

Lirik Lagu Aishiteru (Aku Cinta kamu) - Zivilia Band


AiShiTerU (Aku Cinta KAmu)

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

c/o
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku...
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru...

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawapan pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

ulang c/o

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah
O...wu..wo..o....
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali

Kimi ga tooku ni ite mo
Kimi no omoi ga tsunagaru kara
Shinjiteru yo shinjiteru yo

ulang c/o

Wo..wo..wo
Wo..wo..wo...a a ai aishiteru



Thursday, May 12, 2011

Genap 3 Tahun !!

Assalamualaikum...

hari ni bape haribulan murid2... ? 12 mei 2011....

ha..ada ape dengan 12 mei ni.. hari ini genaplah 3 tahun aku berkerja sebagai penjawat awam yg berdedikasi !, berdisiplin! dan berwawasan!!!.kat mane ? kat Tourism Malaysia la yg CUTI-CUTI malaysia tu.

12 mei 2008..teringat masa baru masuk keje dengan gelabahnye,dengan tak tau apa2,dengan terfikir2 ape bezanya keje swasta dengan kerajaan ni.semua tu aku lalui dengan tenang dan alhamdulillah segalanya berjalan lancar sehingga ke hari ini.yang penting sangat enjoy n kawan2 semua best.tekanan keje tu biasa la kan

12 mei 2011..dah banyak ilmu aku dapat.perbezaan keje swasta dengan kerajaan tak la ketara sangat.cuma suasana bekerja tu lebih relax bebanding keje swasta.kat sini selalu ape tau...makan..makan..makan.nasib baik aku tak gemuk.maintain je..

lagi 1 perkara yg tak syok..pejabat baru ktorg dah siap kat Putrajaya.ayooo..jauhnye

gambar bawah ni sekadar hiasan je.tak ada kene mengena pun


Monday, March 21, 2011

Lirik Lagu Di Mana Di mana – Jaclyn, Ning Baizura & Shila

Assalamualaikum..

pernah kan dengan lagu ini, melodi yg ala2 lagu lama.sangat unik !! enjoy !!


Di mana di mana, di mana ku harus mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Hati ini, hingga sejuk terasa
Batin ini, ho ooo

Jangan jangan, jangan kau pergi
Jangan jangan, tinggalkan aku

Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A a a ah

Ho o ooo, kau lah penebus cintaku
Ho o ooo Suria atas duniaku

Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku

Kini ku temukan, tak perlu lagi ku mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Gejolak di dalam hati ini
Hingga sejuk terasa
Batin ini.. ho wo wooo

Ho o ho oo oooo oh
Hanyalah kamu di hatiku



Monday, January 31, 2011

Angan-angan je la..


Alangkah bahagianya aku jika..
mr.H memiliki sifat romantis
seperti dalam watak hero novel TAK MUNGKIN KUHINDAR..
arghh!!..ini fantasi
tak mungkin sama dengan realiti

,,,,berangan je la miss nh5632 oiii,,,,





Related Posts with Thumbnails